Trop Mroku - 2011-07-12 13:58:24

Rozdzielę cały temat na kilka punktów:
1) Opis ogólny
2) Plusy i minusy tropiciela
3) Typy obrażeń

4) Walki z innymi profesjami

1)
Tropiciel jest to profesja dystansowa , połączona z Łowcy i Maga. Jest to dość charakterystyczna profesja. Jest profesją dystansową , ale używa magicznych ciosów, np.: Strzała ognia -  strzała z połączoną magią.
Charakterystycznym ciosem jest też Deszcz strzał- tropiciel (łowca też może) wykonuje strzał z 8 strzałami naraz!

Aby dojść do tropiciela , białe profesje(Wojownik, paladyn , tancerz ostrzy) muszą zrobić aż 2 kroki co daje mu sporą przewagę
2)
Minusy:
- Strzały . Jak łowca idzie na niego strasznie dużo strzał. Ja czasami jak idę expić biorę 20 paczek po 600 i starcza mi fuksem. Dajmy jedna paczka na +110 lvl kosztuje 17,8k - na same strzały wydamy ponad 350k!
- Absorbacja . Absorbacja jest dobra , ale calutka znika po 5-8 turach.
- Pancerz . Co racja,tropiciel to nie woj, ale bez przesady! Ja nie mogę ;/ . Tropiciel ma strasznie mało pancerza!
Plusy:
-Dystans . Dziękuje Administracji Margonem że tropiciel, jak napisałem wyżej, ma przewage 2 kroków nad białą profesją
-Absorbacja . No i bum! Minus i plus? Oco kaman?! Oto że absorbacja jest dobra na expo, ale na Elitki , E2, herosów, tytanów czy na pvp NIE!

3)
Typy obrażeń:
-Ogien+Atak zwykły
-Zimno+Atak zwykły
-Błyski+Atak zwykły.
4)
Trop vs Tancerz
Na Starym Silniku Tanc Tropa miał na 6-7 strzałów , nawet gdy trop był owiele lepszy. Teraz jest na odwrót :P Trop kładzie tanca bez problemu(zresztą powinien).
Szanse: 85%

Trop vs Mag
No i tu praktycznie szanse tropa są małe ;/ Mag wali z gromu, lecz ma słaby punkt-sa . Ja mam mało Sa jak na 130 lvl(tylko 13,38 ;d) Więc jest tak: ja 3 ruchy mag 1. Jednak gdy mamy dużo odporności, absorpcji(ponad 2,5tysiaka magicznej)  i szczęście nam dopisuje, powinniśmy go położyć.
Szanse: 40%

Trop vs Wojownik
Wojownik jest praktycznie najsłabszą profesją z margonem(tak mi się zdaje). Jedynym jego atutem jest Ogłuszenie. Daje mu to przewagę, ale gdy walniemy mu wcześniej "Szybką strzałe+Płonącą strzałe" Wojownik pada.
Szanse:90%-95%

Trop vs Paladyn
Absorpcja - to nas uratuje w tym wypadku! Paladyn wali (najczęściej) z broni magicznej(ogień, zimno, błyski) +atak zwykły. Gdy mamy sporą absorpcje +pancerz=wygramy. Jeszcze broń od ognia +strzały od ognia = miodzio ;)
Szanse:75%

Trop vs łowca
Tu są spore schody! Gdy spotkamy łowce z dużą ilością sa i uniku, wiemy już ze padniemy. Ostatnio załatwiłem łowce +8lvl (szkoda że on atakował i bez ph ;/ ) Ale zostało mi 3życia(1%) xD. Jedyne co nas uratuje to Płonąca strzała+Szybka strzała i duuuuużo szczęścia.
Szanse: ok.40%

Podsumowanie:
Tropiciel nie jest dobrą profesją do walki z innymi profesjami. Trop jest bardziej pod expo, herosów czy tytanów.
Najgorsze co może być dla tropa to walka z Magiem czy tancem.
Dobra rada:DOBRE EQ Z DUŻYMI ABSORBCJAMI,OBRAŻENIA OD OGNIA(mało profesji ma duże odporności na ogień, chyba że mag).

Ogólna aktualizacja forum: 05.04.2012.

www.charmed.pun.pl www.narutograforumowa.pun.pl www.gry-online.pun.pl www.mafiathecityoflostheaven.pun.pl www.bitwy-pokemon.pun.pl